Splošni pogoji poslovanja VENOFARMACIJA d.o.o.


Identifikacija prodajalca

skladno z določbo 43a. člena Zakona o sodnem registru:

Podatki o podjetju, ki skrbi za delovanje, upravljanje in izvajanje spletne strani www.medicinski.si:

Naziv:

VENOFARMACIJA PODJETJE ZA ZASTOPSTVO, TRŽENJE IN SVETOVANJE D.O.O.

Naslov:

ULICA I. ŠTAJER. BATALJONA 7, 3000 CELJE

Status:

Pravna oseba

DDV ID:

SI56710127

Matična številka:

6165524000

Osnovni kapital

 

Paypal naslov

info@venofarmacija.si

Datum registracije za DDV:

31.05.2012

Šifra dejavnosti:

46.460 (Trgovina na debelo s farmacevtskimi izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali)

Urad DURS:

DU Celje

Aktivni transakcijski računi:

Št. računa

Banka

Odprt

6100-0000-3686-735

Delavska hranilnica

21.05.2012

 

Naši kontaktni podatki:

Elektronski naslovi

Telefonske številke

info[at]medicinski.si

03 828 02 31  (prodajni oddelek)

info[at]venofarmacija.si

041 684 800  (Anita)

 

Za lažjo razumljivost delovanja spletne trgovine www.medicinski.si, vam v nadaljnjem besedilu podajamo splošne pogoje poslovanja.

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 23.05.2012.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.medicinski.si (v nadaljevanju: medicinski.si ali VENOFARMACIJA d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje medicinski.si ter poslovni odnos med Venofarmacija d. o. o. (v nadaljevanju VENOFARMACIJA d.o.o.), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Splošno o medicinski.si

Spletna trgovina medicinski.si je namenjena prodaji izdelkov za splošno rabo (invalidski pripomočki, kompresijske nogavice, plenice, razne naprave, kreme…. Več o sami spletni trgovini in o nas si lahko preberete TUKAJ.

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. Ponudba in izvor

Ponudba na spletni trgovini medicinski.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje VENOFARMACIJA d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije in darila

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Akcija ne velja na darilne bone ali izdelke, ki so že v akciji.

Slikovni material in grafika

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Venofarmacija d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Mnenje o izdelku

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

  1. Postopek nakupa in račun

VENOFARMACIJA d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični trgovini (naslov trgovine: Vrunčeva 27, 3000 Celje).

Kupec znesek plača podjetju VENOFARMACIJA d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun.

Statusi nakupa

Prejeto naročilo ima tudi status. Statusi naročil vam sporočajo, kako daleč smo z izvedbo naročila, začenši  s statusom “plačilo v teku” in končanje s statusom “zaključeno.” Uporabljajo se naslednji statusi naročila:

Plačilo v teku –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano). Tak status dobi tudi naročilo, kjer ste izbrali plačilo po povzetju.

Neuspešno – plačilo ni uspelo ali pa je bilo zavrnjeno (neplačano).

V obdelavi – ta status prejmejo naročila, pri katerih smo zabeležili prejeto plačilo (plačana)

Zaključeno – naročilo je izpolnjeno in dokončano, vaš paket je na poti na vaš naslov.

Zadržano  –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano).

Preklicano – naročilo je bilo preklicano s strani skrbnika trgovine ali kupca.

Povrnjeno – naročilo je bilo preklicano, denar pa vam je bil povrnjen.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Vračilo artiklov

Vračilo artiklov je možno v 8 dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Artikla se ne sme oprati ali kako drugače uporabljati. Stroške vračila krije naročnik/kupec. 

Zloraba nakupa

Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@medicinski.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Varnost nakupa

Pri registraciji na medicinski.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. VENOFARMACIJA d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

  1. Postopek registracije

Uporabnik lahko na medicinski.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled nad nakupi, zgodovino naročil, možnost shranjevanja v listo želja in avtomatsko obveščanje o ponovni zalogi izdelka, ki ga čakate.

  1. Načini plačila in dostava naročila

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Venofarmacija d.o.o. (po ponudbi / predračunu) Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št 03 828 02 31. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • s kreditno kartico
  • preko PayPal
  • po povzetju

Dostava naročila

Dostava naročila traja od 2 do 6 delovne dni (če ni drugače določeno),  po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Koliko znašajo stroški dostave?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov. Za naročila pod 50€ je strošek dostave 3,54€, za naročila nad 50€ pa poštnine ne zaračunavamo. V primeru izbire plačila po povzetju vam zaračunamo dodatnih 1,5€ za dodatno storitev.

Paket vam lahko dostavimo tudi na paketomat Pošte Slovenije do največje dimenzije 41 cm x 38 cm x 64 cm. Več o lokacijah paketomatov Pošte Slovenije si preberite TUKAJ.

Za prevzem pošiljk v Paketomatih je obvezna telefonska števila, saj vas pošta o dvigu obvesti preko SMS. Pošiljke lahko na PS Paketomatu prevzamete v 72 urah, rok prične teči od trenutka, ko vam je bilo poslano SMS ali e-sporočilo. Po preteku tega roka, lahko pošiljko prevzamete na izročilni pošti v 5 dneh. O možnosti prevzema pošiljke na pošti boste obveščeni s SMS ali e-sporočilom. Po preteku petih dni se paket vrne pošiljatelju.

V primeru odkupnine paketa lahko kurirju Pošte Slovenije ob dostavi plačate z gotovino ali ponavadi tudi s kreditno / debetno kartico (v redkih primerih ne). V primeru, dviga paketa na Paketomatu je možnost plačila izključno s kreditno kartico

Prevzem na Pošti :

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo poštar pustil sporočilo o prispeli pošiljki, ki ga lahko dvignete na vaši pošti, kot bo tudi izpisano na sporočilu. 

Kam dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije. Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Venofarmacija d.o.o., Vrunčeva 27, 3000 Celje.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec obvesti ponudnika  na info@medicinski.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka.

  1. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo medicinski.si ter druga oglasna sporočila medicinski.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

  1. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini medicinski.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v osmih (8) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. VENOFARMACIJA d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

Natančne postopke pravice kupca, vračila blaga in reklamacije si poglejte TUKAJ.

  1. Popusti in kode za popuste

V kolikor podjetje medicinski.si za stranke pripravi akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije med seboj izključujejo, razen v kolikor je drugače navedeno. Akcije in kode za popust veljajo na artikle, katerih distributer je podjetje VENOFARMACIJA d.o.o., razen v kolikor je drugače navedeno. Smo uradni distributer blagovnih znamk AKS, RelaxSan, Reh4Mat, Moretti, FarmaCell, Paramount, Rays, Syntesys.

Celje, september 2020