Trgovina VENOFARMACIJA D.O.O. MEDICINSKI.SI

Vrunčeva 27, 3000 Celje

Delovni čas:
ponedeljek, torek 7.30-15.30
sreda, četrtek 7.30-16.00
petek 7.30-14.30

POGOSTA VPRAŠANJA

Preden nam postavite vaše vprašanje, vas vabimo , da si spodaj preberete nekaj najpogostejših.

Kakšni so stroški dostave pri naročilu v spletni trgovini?

Za nakupe nad 50eur je dostava brezplačna. Za nakupe manjše od 50eur pa poštnina znaša 3,5eur.

Katere načine plačil nudite?

Omogočamo naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Venofarmacija d.o.o. (po ponudbi / predračunu) Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št 03 828 02 31. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • s kreditno kartico
  • preko PayPal
  • po povzetju – naročeno blago poravnate dostavljalcu v gotovini ali s kreditno kartico
Koliko časa traja dostava?

Dostava naročila traja 48 ur, v kolikor je izdelek na zalogi, sicer pa do 6 delovnih dni (če ni drugače določeno). Rok za dostavo začne teči po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

Kako varen je nakup preko vaše spletne trgovine?

Na naši spletni strani uporabljamo certificirano zaščito – SSL certifikate.

SSL certifikat je kriptografski protokol, ki omogoča varno povezavo med strežnikom in obiskovalcem. Ko se med obiskovalcem in spletno stranjo, ki je zaščitena s SSL (Secure Socket Layer) certifikatom, izmenjujejo podatki, so slednji zaščiteni z enkripcijo, tj. mehanizmom, ki preprečuje prisluškovanje ter možnost vdora.

SSL certifikat v praksi prinaša zaupanje med nami kot prodajalcem in vami kot kupcem, hkrati pa skrbi, da so podatki (naprimer številke kreditnih kartic, gesla …), med pošiljanjem zavarovani in nedostopni tretjim osebam. Ob morebitnem vdoru v našo spletno stran so ti podatki zaradi SSL enkripcije neberljivi za vsakogar, ki jih poizkuša ukrasti, zato ste lahko prepričani, da so vaši podatki varni pred morebitnimi tatovi identitet in hekerji.

Kako lahko spremljam kje je moje naročilo?

V svojem profilu imate zavihek NAROČILA. Na tem zavihku lahko vidite v katerem statusu se nahaja vaše naročilo. Za vsako spremembo statusa prejmete tudi elektronsko sporočilo, da ste vseskozi obveščeni o poteku izvedbe naročila.

Prejeto naročilo ima tudi status. Statusi naročil vam sporočajo, kako daleč smo z izvedbo naročila, začenši  s statusom “plačilo v teku” in končanje s statusom “zaključeno.” Uporabljajo se naslednji statusi naročila:

Plačilo v teku –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano). Tak status dobi tudi naročilo, kjer ste izbrali plačilo po povzetju.

Neuspešno – plačilo ni uspelo ali pa je bilo zavrnjeno (neplačano).

V obdelavi – ta status prejmejo naročila, pri katerih smo zabeležili prejeto plačilo (plačana)

Zaključeno – naročilo je izpolnjeno in dokončano, vaš paket je na poti na vaš naslov.

Zadržano  –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano).

Preklicano – naročilo je bilo preklicano s strani skrbnika trgovine ali kupca.

Povrnjeno – naročilo je bilo preklicano, denar pa vam je bil povrnjen.

Kakšen je postopek morebitnega vračila ali reklamacije?

Postopek reklamacije in vračil je opisan v dokumentu TUKAJ.

POŠLJITE NAM SPOROČILO