Pogosta vprašanja

Za izposojo pripomočkov, ki jih v celoti ali delno krije ZZZS, potrebujete naročilnico (predpiše vam jo zdravnik) in zdravstveno kartico.

Vse pripomočke si lahko pri nas izposodite samoplačniško ali jih kupite.

Seveda, potrebujemo le zdravstveno kartico in/ali naročilnico.

Za vse izposojene pripomočke zagotavljamo servis. Če je pripomoček izposojen v breme ZZZS, vam zavod krije tudi servis pripomočkov. Če je pripomoček izposojen samoplačniško, vam servis zaračunamo samo v primeru, da okvara ni posledica normalne uporabe pripomočka.

Montaža za izdelke v vrednosti večji od 50€ brez DDV je vključena v ceno v radiju do 20 km iz kraja Celje.

Za večino naših izdelkov je potrebno opraviti meritve. Meritve vam opravimo na našem prodajnem mestu. Če se želite izmeriti sami lahko merilne tabele poiščete pri vsakem izdelku. Pri nekaterih izdelkih, kot so na primer medicinske kompresijske nogavice je potrebno natančno pregledati izmerjene obsege in dolžine.

 

Za lažje obuvanje nogavic je na voljo kar nekaj pripomočkov. Prikaz obuvanja s pripomočkom si lahko ogledate tukaj:

Pripomočki za obuvanje nogavic

Pripomoček za obuvanje nogavic – Perslide

23,90 

Za nakupe nad 50 eur je dostava brezplačna. Za nakupe manjše od 50 eur pa poštnina znaša 5,50 eur.

Omogočamo naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Venofarmacija d.o.o. (po ponudbi / predračunu) Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št 03 828 02 31. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • s kreditno kartico
  • preko PayPal
  • po povzetju – naročeno blago poravnate dostavljalcu v gotovini ali s kreditno kartico

Dostava naročila traja 48 ur, v kolikor je izdelek na zalogi, sicer pa do 6 delovnih dni (če ni drugače določeno). Rok za dostavo začne teči po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

Na naši spletni strani uporabljamo certificirano zaščito – SSL certifikate.

SSL certifikat je kriptografski protokol, ki omogoča varno povezavo med strežnikom in obiskovalcem. Ko se med obiskovalcem in spletno stranjo, ki je zaščitena s SSL (Secure Socket Layer) certifikatom, izmenjujejo podatki, so slednji zaščiteni z enkripcijo, tj. mehanizmom, ki preprečuje prisluškovanje ter možnost vdora.

SSL certifikat v praksi prinaša zaupanje med nami kot prodajalcem in vami kot kupcem, hkrati pa skrbi, da so podatki (naprimer številke kreditnih kartic, gesla …), med pošiljanjem zavarovani in nedostopni tretjim osebam. Ob morebitnem vdoru v našo spletno stran so ti podatki zaradi SSL enkripcije neberljivi za vsakogar, ki jih poizkuša ukrasti, zato ste lahko prepričani, da so vaši podatki varni pred morebitnimi tatovi identitet in hekerji.

V svojem profilu imate zavihek NAROČILA. Na tem zavihku lahko vidite v katerem statusu se nahaja vaše naročilo. Za vsako spremembo statusa prejmete tudi elektronsko sporočilo, da ste vseskozi obveščeni o poteku izvedbe naročila.

Prejeto naročilo ima tudi status. Statusi naročil vam sporočajo, kako daleč smo z izvedbo naročila, začenši  s statusom “plačilo v teku” in končanje s statusom “zaključeno.” Uporabljajo se naslednji statusi naročila:

Plačilo v teku –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano). Tak status dobi tudi naročilo, kjer ste izbrali plačilo po povzetju.

Neuspešno – plačilo ni uspelo ali pa je bilo zavrnjeno (neplačano).

V obdelavi – ta status prejmejo naročila, pri katerih smo zabeležili prejeto plačilo (plačana)

Zaključeno – naročilo je izpolnjeno in dokončano, vaš paket je na poti na vaš naslov.

Zadržano  –  čakanje na plačilo z vaše strani (neplačano).

Preklicano – naročilo je bilo preklicano s strani skrbnika trgovine ali kupca.

Povrnjeno – naročilo je bilo preklicano, denar pa vam je bil povrnjen.

Postopek reklamacije in vračil je opisan v dokumentu TUKAJ.